| Best Lyrics | |
|
+6#P!Nk_cLoUdS* ^^HappY^^ naruto roxylife Banana PinkSupernova 10 participants |
|
Auteur | Message |
---|
naruto Bruyant confirme
Nombre de messages : 159 Age : 30 Classe : demandez Date d'inscription : 03/02/2007
| |
| |
naruto Bruyant confirme
Nombre de messages : 159 Age : 30 Classe : demandez Date d'inscription : 03/02/2007
| Sujet: Re: Best Lyrics Sam 24 Fév - 20:12 | |
| Chanteuse:Fergie Chanson:London Bridge
Oh shit, oh shit, oh shit When I come to the clubs, step aside Pop the seeds, don't be hating me in the line V.I.P because you know I gotta shine I'm Fergie Ferg Give me love you long time
All my girls get down on the floor Back to back drop it down real low I'm such a lady but I'm dancing like a ho Because you know what, I don't give a fuck So here we go!
[Refrain(x2)]
How come every time you come around My London London Bridge want to go down Like London London want to go down Like London London be going down
Drinks start pouring And my speech start slowing Everybody start looking at you
The Grey Goose got the girl feeling loose Now I wishing that I didn't wear these shoes It's like everytime I get up on the dude Papparazzi put my business in the news And I'm gonna get up out my face (oh, shit) Before I turn around and spray your ass with mace (oh, shit) My lips make you want to have a taste (oh, shit) You got that? I got the bass
[Refrain x2] | |
|
| |
naruto Bruyant confirme
| Sujet: Re: Best Lyrics Sam 24 Fév - 20:21 | |
| Groupe:Linkin Park Chanson:One Step CloserI cannot take this anymore I'm saying everything I've said before All these words they make no sense I find bliss in ignorance Less I hear the less you'll say But you'll find that out anyway Just like before...
Everything you say to me Takes me one step closer to the edge And I'm about to break I need a little room to breathe Cause I'm one step closer to the edge And I'm about to break
I find the answers aren't so clear Wish I could find a way to disappear All these thoughts they make no sense I find bliss in ignorance Nothing seems to go away Over and over again
Shut up when I'm talking to you Merci Nina !! trop bien ce sujet! | |
|
| |
naruto Bruyant confirme
| Sujet: Re: Best Lyrics Sam 24 Fév - 20:26 | |
| Artiste:Kelly Clarkson Chanson: Since U been Gone
Here's the thing we started off friends It was cool but it was all pretend Yeah yeah Since you've been gone
You dedicated you took the time Wasn't long till I called you mine Yeah Yeah Since you've been gone
And all you'd ever hear me say Is how I pictured me with you That's all you'd ever hear me say
But since you've been gone I can breathe for the first time Im so movin on Yeah yeah Thanks to you Now I get What I want Since you've been gone
How can I put it? you put me on I even fell for that stupid love song Yeah yeah Since you've been gone
How come I never hear you say I just wanna be with you I guess you never felt that way
But since you've been gone I can breathe for the first time Im so movin on Yeah yeah Thanks to you Now I get I get what I want Since you've been gone
You had your chance you blew it Out of sight, out of mind Shut your mouth I just can't take it Again and again and again and again
Since you've been gone I can breathe for the first time Im so movin on Yeah yeah Thanks to you (thanks to you) Now I get I get what I want I can breathe for the first time Im so movin on Yeah yeah Thanks to you (thanks to you) Now I get (I get) You should know (you should know) That I get I get what I want Since you've been gone Since you've been gone Since you've been gone | |
|
| |
Banana Gros bavard
Nombre de messages : 263 Age : 30 Classe : 5B Date d'inscription : 17/01/2007
| Sujet: Re: Best Lyrics Dim 25 Fév - 5:20 | |
| du dessin anime "Pita ten" Wake up angel
ryouri hetakuso demo konnbinide kacchaeba iisi~ heya kitanakutemo atomawashi saihou dekinakutemo koreto itte komaranaisi~ UFO mitemo ma~ kinisinaisi
sinai nai nai sinai nai nai
keisan sitemo keiken sinakya zenbu wakaranai~ I might miss you aisurukotomo aisarerukoto negaimashite ha mugennari
[refrain] I wish "Hello wake up angel" mune no naka no tenshi yo mezamete I wish "Hello I said I love U" daisuki yo zu~tto I wish "Hello Merci Ciao Ilove you" sukoshi furimuitene~
Cette musique ne veut rien dire (surtout dans le refrain)mais je l'aime bien quand meme. | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Dim 25 Fév - 5:36 | |
| du dessin anime "galaxy angel" yumemitai enjeru tai
omatase everybody, HAI nandesu itsudemo GINGIN! pochi mo shachou mo jigoro mo taisa mo, tres bien! kyuujitsu shopping ikou, oisii shishoku de LUCKY! de-to no apo nara, 24jikan uketsuke chuu!
koi wo shitainara, oikakechadameyo~ ato ha kamisama gokigen yoroshiku ne!
manmo sumairu~(hai cheese) yume mitai angel tai hecchara chara de (chara ni shite)warai tobasuno(wa ha ha) okawari jiyuu(kui houdai~) nagai goto baikingu(gatsu gatsu) wadai douzen (cho~ ninki)watashi tachi ni omakase!
Papa panda~ Papa panda~ Papa panda~ Papa panda~
shirokuro~ tsukeruwa~ manmo sumairu! manmo sumairu est un mot venu de mammouth et smile (c'est un jeu de mot) | |
|
| |
roxylife Est victime de diarrhee verbale
Nombre de messages : 530 Age : 30 Classe : 5eA Date d'inscription : 17/11/2006
| Sujet: Re: Best Lyrics Dim 25 Fév - 7:25 | |
| mouhaaaa trop drole!!! omoshire~ | |
|
| |
naruto Bruyant confirme
| Sujet: Re: Best Lyrics Lun 26 Fév - 18:06 | |
| Artiste: Red Hot Chili Peppers Chanson: Snow (Hey Oh)Come to decide that the things that I tried Were in my life just to get high on
When I sit alone come get a little known But I need more than myself this time
Step from the road to the sea to the sky And I do believe that we rely on
When I lay it on Come get to play it on All my life to sacrifice
Hey oh listen what I say oh I got your Hey oh now listen what I say oh, oh
When will I know that I really can't go To the well once more time to decide on
When it's killing me When will I really see All that I need to look inside
Come to believe that I better not leave Before I get my chance to ride
When it's killing me What do I really need All that I need to look inside
Hey oh listen what I say oh Come back and Hey oh look at what I say oh
The more I see the less I know The more I like to let it go hey oh Wooooaaah
Deep beneath the cover of another perfect wonder Where it's so white as snow
Privately divided by a world so undecided And there's nowhere to go
In between the cover of another perfect wonder And it's so white as snow
Running through the field where all my tracks will Be concealed and there's nowhere to go oh!
When to descend to amend for a friend All the channels that have broken down
Now you bring it up I'm gonna ring it up Just to hear you sing it out
Step from the road to the sea to the sky And I do believe what we rely on
When I lay it on Come get to play it on All my life to sacrifice
Hey oh listen what I say oh I got your Hey oh listen what I say oh
The more I see the less I know The more I like to let it go hey oh Wooooaaah
In between the cover of another perfect wonder Where it's so white as snow
Running through the field where all my tracks will Be concealed and there's nowhere to go
I said hey, hey yeah oh yeah tell my love now Hey, hey yeah oh yeah tell my love now
Running through the field where all my tracks will Be concealed and there's nowhere to go
I said hey oh yeah oh yeah tell my love now Hey yeah yeah ooh yeahEncore une chose: elle est trop bien cette chanson! | |
|
| |
^^HappY^^ Eloquent
Nombre de messages : 328 Age : 29 Classe : 5eA Date d'inscription : 20/10/2006
| Sujet: Re: Best Lyrics Mar 27 Fév - 12:45 | |
| pour anna:ok i ma wake up!!nn jdec !! | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Mar 27 Fév - 14:04 | |
| | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Mar 27 Fév - 14:25 | |
| du dessin anime "city hunter" titre"Angel night"
illumination mashita ni mioroshi yoru wo nobotteku esuka-re-ta- coorituita biru no tanimawo head light no kawa ga nagareru
saisho ni suki ni natta no wa koe sorekara senaka to totonoerareta yubisaki tokidoki damarigati no kuse dokokae ittesimau cocoro to melody
angel voice na wo yonde mimi wo sumasu echo shining smile kaze ni tiru hanabira to kiss angel voice atarashi natsukashi echo shining smile isogazu ni arinomama kiss | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Mar 27 Fév - 14:45 | |
| | |
|
| |
naruto Bruyant confirme
| Sujet: Re: Best Lyrics Mar 27 Fév - 18:35 | |
| | |
|
| |
^^HappY^^ Eloquent
Nombre de messages : 328 Age : 29 Classe : 5eA Date d'inscription : 20/10/2006
| Sujet: Re: Best Lyrics Mar 27 Fév - 19:08 | |
| anna C psk mon surnon C ossi angel!!!hehe | |
|
| |
naruto Bruyant confirme
| Sujet: Re: Best Lyrics Mer 28 Fév - 11:07 | |
| ca na rien a voir avec ce sujet! | |
|
| |
| Sujet: Re: Best Lyrics Mer 28 Fév - 17:47 | |
| | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Jeu 1 Mar - 13:29 | |
| fulgence, tu dis que c'est nul car tu ne comprend pas les paroles(je suis en train de chercher les traductions parce que j'ai la fleme de les faire) | |
|
| |
Kalimero Administrateur
Nombre de messages : 1428 Age : 30 Classe : 5eA Date d'inscription : 15/10/2006
| Sujet: Re: Best Lyrics Jeu 1 Mar - 14:05 | |
| chanteur : grand corps malade
chanson : rencontres
C'était sur une grande route, j'marchais là d'puis des jours Voire des s'maines ou des mois, j'marchais là d'puis toujours Une route pleine de virages, des trajectoires qui dévient Un ch'min un peu bizarre, un peu tordu comme la vie Evidemment j'étais pas tout seul, j'avais envie d'faire connaissance Y'avait un tas d'personnes et personne marchait dans l'même sens Alors j'continuais tout droit mais un doute s'est installé Je savais pas c'que j'foutais là, encore moins où j'devais aller Mais en ch'min au fil du temps j'ai fait des sacrées rencontres Des trucs impressionants, faut absolument qu'j'vous raconte Ces personnages que j'ai croisé c'est pas vraiment des êtres humains Tu peux parler avec eux mais jamais leur serrer la main Tout d'abord sur mon parcours j'ai rencontré l'innocence Un être doux, très gentil mais qui manque un peu d'expérience On a marché un p'tit moment, moins longtemps que c'que j'aurais cru J'ai rencontré d'autres éléments et l'innocence a disparue Un moment sur mon ch'min, j'ai rencontré le sport Un mec physique, un peu grande gueule mais auprès d'qui tu d'viens fort Pour des raisons techniques on a du s'quitter c'était dur Mais finalement c'est bien comme ça, puis l'sport ça donne des courbatures J'ai rencontré la poésie, elle avait un air bien prétentieux Elle prétendait qu'avec les mots on pouvait traverser les cieux J'lui ai dit j't'ai d'jà croisée et franchement tu vaux pas l'coup On m'a parlé d'toi à l'école et t'avais l'air vraiment relou Mais la poésie a insisté et m'a rattrapé sous d'autres formes J'ai compris qu'elle était cool et qu'on pouvait braver ses normes J'lui ai d'mandé tu penses qu'on peux vivre ensemble ? J'crois qu'j'suis accroc Elle m'a dit t'inquiêtes le monde appartient à ceux qui rêvent trop Puis j'ai rencontré la détresse et franchement elle m'a saoulé On a discuté vite fait mais rapidement je l'ai r'foulée Elle a plein d'certitudes sous ses grands airs plein d'tension Mais vous savez quoi ? La détresse, elle a pas d'conversations Un moment sur ma route j'ai rencontré l'amour J'lui ai dit tient tu tombes bien, j'veux t'parler d'puis toujours Dans l'absolu t'es une bonne idée mais dans les faits c'est un peu nul Tu pars en couille une fois sur deux faudrait qu'tu r'travaille ta formule L'amour m'a dit écoute petit ça fait des siècles que j'fais mon taff Alors tu m'parles sur un autre ton si tu veux pas t'manger des baffes Moi j'veux bien être gentille mais faut qu'chacun y mette du sien Les humains n'font aucun effort et moi j'suis pas un magicien On s'est embrouillé un p'tit moment et c'est là qu'j'me suis rendu compte Que l'amour était sympa mais que quand même il s'la raconte Puis il m'a dit qu'il d'vait partir, il avait des rendez-vous par centaine Que ce soir il d'vait diner chez sa d'mi-soeur : la haine Avant d'partir j'ai pas bien compris, il m'a conseillé d'y croire toujours Puis s'est éloigné sans s'retourner, c'était mes derniers mots d'amour J'suis content d'l'avoir connu, ça j'l'ai bien réalisé Et je sais qu'un d'ces quatre on s'ra amené à s'recroiser Un peu plu stard sur mon ch'min j'ai rencontré la tendresse Ce qui reste de l'amour derrière les barrières que le temps dresse Un peu plus tard sur mon ch'min j'ai rencontré la nostalgie La fiancée des bons souvenirs qu'on éclaire à la bougie Assez tôt sur mon parcours j'avais rencontré l'amitié Et jusqu'à c'jour, elle marche toujours à mes côtés Avec elle j'ma tape des barres et on connait pas la routine Maintenant c'est sûr, l'amitié, c'est vraiment ma meilleure copine J'ai rencontré l'avenir mais il est resté très mystérieux Il avait la voix déformée et un masque sur les yeux Pas moyen d'mieux l'connaitre, il m'a laissé aucune piste Je sais pas à quoi il r'semble mais au moins j'sais qu'il existe J'ai rencontré quelques peines, j'ai rencontré beaucoup d'joie C'est parfois une question d'chance, souvent une histoire de choix J'suis pas au bout d'mes surprises, là d'sus y'a aucun doute Et tous les jours je continue d'apprendre les codes de ma route
C'était sur une grande route, j'marchais là d'puis des jours Voire des s'maines ou des mois, j'marchais là d'puis toujours Une route pleine de virage, des trajectoires qui dévient Un ch'min un peu bizarre, un peu tordu, un peu comme la vie.
chanson : les voyages en train
J'crois que les histoires d'amour c'est comme les voyages en train, Et quand je vois tous ces voyageurs parfois j'aimerais en être un, Pourquoi tu crois que tant de gens attendent sur le quai de la gare, Pourquoi tu crois qu'on flippe autant d'arriver en retard.
Les trains démarrent souvent au moment où l'on s'y attend le moins, Et l'histoire d'amour t'emporte sous l'oeil impuissant des témoins, Les témoins c'est tes potes qui te disent au revoir sur le quai, Ils regardent le train s'éloigner avec un sourire inquiet, Toi aussi tu leur fais signe et tu imagines leurs commentaires, Certains pensent que tu te plantes et que t'as pas les pieds sur terre, Chacun y va de son pronostic sur la durée du voyage, Pour la plupart le train va derailler dès le premier orage.
Le grand amour change forcément ton comportement, Dès le premier jour faut bien choisir ton compartiment, Siège couloir ou contre la vitre il faut trouver la bonne place, Tu choisis quoi une love story de première ou d'seconde classe.
Dans les premiers kilomètres tu n'as d'yeux que pour son visage, Tu calcules pas derrière la fenêtre le défilé des paysages, Tu te sens vivant tu te sens léger tu ne vois pas passer l'heure, T'es tellement bien que t'as presque envie d'embrasser le controleur.
Mais la magie ne dure qu'un temps et ton histoire bât de l'aile, Toi tu te dis que tu n'y est pour rien et que c'est sa faute à elle, Le ronronement du train te saoule et chaque virage t'écoeure, Faut que tu te lèves que tu marches tu vas te dégourdir le coeur.
Et le train ralentit et c'est déjà la fin de ton histoire, En plus t'es comme un con tes potes sont restés à l'autre gare, Tu dis au revoir à celle que tu appelleras désormais ton ex, Dans son agenda sur ton nom elle va passer un coup de tipex.
C'est vrai que les histoires d'amour c'est comme les voyages en train, Et quand je vois tous ces voyageurs parfois j'aimerais en être un, Pourquoi tu crois que tant de gens attendent sur le quai de la gare, Pourquoi tu crois qu'on flippe autant d'arriver en retard.
Pour beaucoup la vie se résume à essayer de monter dans le train, A connaitre ce qu'est l'amour et se découvrir plein d'entrain, Pour beaucoup l'objectif est d'arriver à la bonne heure, Pour réussir son voyage et avoir accès au bonheur.
Il est facile de prendre un train encore faut il prendre le bon, Moi je suis monté dans deux trois rames mais c'était pas le bon vagon, Car les trains sont crapricieux et certains sont innaccessibles, Et je ne crois pas tout le temps qu'avec la SNCF c'est possible.
Il y a ceux pour qui les trains sont toujours en grèves, Et leurs histoires d'amour n'existent que dans leurs rêves, Et y'a ceux qui foncent dans le premier train sans faire attention, Mais forcément ils descendront dessus à la prochaine station, Y'a celles qui flippent de s'engager parce qu'elles sont trop émotives, Pour elles c'est trop risqué de s'accrocher à la locomotive, Et y'a les aventuriers qu'enchainent voyages sur voyages, Dès qu'une histoire est terminée ils attaquent une autre page.
Moi après mon seul vrai voyage j'ai souffert pendant des mois, On s'est quitté d'un commun accord mais elle était plus d'accord que moi, Depuis je traine sur les quais je regarde les trains au départ, Y'a des portes qui s'ouvrent mais dans une gare je me sent à part.
Il parait que les voyages en train finissent mal en général, Si pour toi c'est le cas accroche toi et garde le moral, Car une chose est certaine y'aura toujours un terminus, Maintenant tu es prévenu la prochaine fois tu prendras le bus. | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Jeu 1 Mar - 15:34 | |
| Ce sont des chansons tres debile (en plus, ca ne veut presque rien dire)
Henri Salvador Faut Rigoler
Faut rigoler Faut rigoler Avant qu'le ciel nous tomb' sur la tête Faut rigoler Faut rigoler Pour empêcher le ciel de tomber
Nos ancêtres les Gaulois Cheveux blonds et têtes de bois Longues moustaches et gros dadas Ne connaissaient que ce refrain-là
Faut rigoler Faut rigoler Avant qu'le ciel nous tomb' sur la tête Faut rigoler Faut rigoler Pour empêcher le ciel de tomber
Nos ancêtres les Gaulois Habitaient des huttes en bois Et le druides trois par trois Sous le gui chantaient à pleine voix
Nos ancêtres les Gaulois Prirent la pile à Alésia Les barbares étaient là Mais tant pis pour Jules dirent les Gaulois
Nos ancêtres les Gaulois Inventèrent le tabac Et c'est grâce à ce truc-là Qu'ils s'fendaient la pipe à tour de bras
Nos ancêtres les Gaulois Eurent tort d'être grand-papas C'est leur faute si on est là Et si on fait le mambo des Gaulois
Mais non, mais non
Mais non, mais non ti ti pi di bi Mais non, mais non ti ti ti Mais non, mais non ti ti bi di bi Bi di bi di bi di bi di di di di
Mais non, mais non ti ti pi di bi Mais non, mais non ti ti ti Mais non, mais non ti ti bi di bi Bi di bi di bi di bi di di di di
Je dois fréquenter que les filles de cinquante ans (I have to go out with women older than fifty) Parce que les plus jeunes pensent qu'à l'argent (because the youngers think only about money)
Mais non mais mais non mais non J'dois pas regarder et surtout pas toucher (I do not have to see and definetely not to touch)
Non non non non non non non Non non non non non non non Non non non non non non non
Lorsque les filles viennent me taquiner (When the girls start to tease me) Maman m'a dit "laisse-les tomber" (Mummy told me "Leave them alone")
Mais non, mais non mais non mais non Faut pas insister (Do not insist) On ne doit pas me tenter (I should not be tempted)
Non non non non non non non Non non non non non non non Non non non non non non NON
Mais non, mais ti ti pi di bi Mais non, mais ti ti ti Mais non, mais non ti ti bi di bi Bi di bi di bi di bi di di di di | |
|
| |
| Sujet: Re: Best Lyrics Ven 2 Mar - 12:27 | |
| c'est marrant cette chanson...a la fin je vois que des "non" | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Ven 2 Mar - 14:29 | |
| tous les "non"s font parties de la musiques(je n'ai toujours pas trouve les traductions de mes musique. Je pense qu'il faudrait que je les fasses moi-meme ). | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Ven 2 Mar - 14:46 | |
| Captain Sensible WotWhen I woke up this morning I was feelin' fine But this cat starts banging man what a swine. So I called reception but to no avail That's why I'm telling you this sorry tale. I went bang - I said shut up, I went bang - I said rap up. Well I'm aware that the guy must do his work But the piledriver man drove me berserk. He said captain, I said wot, He said captain, I said wot, He said captain, I said wot, He said captain, I said wot d'ya want Once a lifetime, twice a day If you don't work you get no pay. I been to the east, I been to the west, But the girls I like best are the ones undressed. Well, hello Adam, where you been? I said a'stand aside 'cause I'm feelin' mean, I've had a gutful of you and I'm feelin' bad 'Cause you're an ugly old pirate and ain't I glad. He said captain, I said wot, ... He said captain, I said wot, ... Vous pouviez regarder le clip sur:https://www.youtube.com/watch?v=cTMWd4_Q72Y | |
|
| |
naruto Bruyant confirme
| Sujet: Re: Best Lyrics Ven 2 Mar - 19:29 | |
| Artiste: Daniel Powter Chanson: Bad Day
Where is the moment when we need it the most You kick up the leaves and the magic is lost They tell me your blue sky's faded to grey They tell me your passion's gone away And I don't need no carrying on
Stand in the line just ahead of the law You're faking a smile with the coffee you go You tell me your life's been way off line You're falling to pieces every time And I don't need no carrying on
Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day You had a bad day
Well you need a blue sky holiday The point is they laugh at what you say And I don't need no carrying on
You had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day You had a bad day
Sometimes the system goes on the blink and the whole thing it turns out Wrong You might not make it back and you know that you could be well oh that Strong Well I'm not wrong
So where is the passion when you need it the most Oh you and I You kick up the leaves and the magic is lost
Cause you had a bad day You're taking one down You sing a sad song just to turn it around You say you don't know You tell me don't lie You work at a smile and you go for a ride You had a bad day The camera don't lie You're coming back down and you really don't mind You had a bad day You had a bad day You had a bad day | |
|
| |
naruto Bruyant confirme
| Sujet: Re: Best Lyrics Ven 2 Mar - 19:37 | |
| Artiste: Bo Bice Chanson: The real Thing
Every word I say, I mean it Every single day, I feel it
But sometimes when you talk It's obvious you want to show it So don't blow it
Chorus: Tell me what we got, tell me it's a lot tell me it's the real thing Tell me not to change and always be the same, tell me that's a good thing It's a good thing Tell me not to lie, tell me not to wait Tell me that you want the same things as me Tell me that it's fate driving me insane Tell me it's the real thing That keeps me hangin on
I can read the signs between us I feel it inside when you come nearer There's a stillness in the air like no one else is there And every moment stays in the moment Yeah
Chorus: Tell me what we got, tell me it's a lot tell me it's the real thing Tell me not to change and always be the same, tell me that's a good thing It's a good thing Tell me not to lie, tell me not to wait Tell me that you want the same things as me Tell me that it's fate, driving me insane Tell me it's the real thing That keeps me hangin on
Sometimes it hurts to watch you leave It feels like you're taking a part of me with you I never know how it'll be I guess it's just a mystery But is it the real thing (that keeps me hangin on)
Chorus: Tell me what we got, tell me it's a lot, tell me it's the real thing Tell me not to change and always be the same, tell me that's a good thing It's a good thing Tell me not to lie, tell me not to wait Tell me that you want the same things as me Tell me that it's fate, driving me insane Tell me it's the real thing That keeps me hangin on
Tell me what we got, tell me it's a lot, tell me it's the real thing Tell me not to change and always be the same, tell me that's a good thing It's a good thing Tell me not to lie, tell me not to wait Tell me that you want the same things as me Tell me that it's fate, driving me insane Tell me it's the real thing The real thing | |
|
| |
Banana Gros bavard
| Sujet: Re: Best Lyrics Sam 3 Mar - 8:24 | |
| J'adoooore les musiques de daniel powter! | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Best Lyrics | |
| |
|